Labākais serviss Baltijas banku sektorā

Latvijas Danske Bank atzīta par labākā servisa sniedzēju visā Baltijas banku sektorā.

Dive Group veiktajā Baltijas banku sektora pētījumā noskaidrots, ka visās trīs Baltijas valstīs vislabāko klientu servisu nodrošina Danske Bank. Turklāt Latvijas Danske Bank serviss novērtēts visaugstāk ne vien Latvijas banku sektorā, bet visās trīs Baltijas valstīs. Danske Bank klientu apkalpošanas kvalitāte Latvijā novērtēta ar 98.1%. Kopumā vidējais servisa kvalitātes līmenis Latvijas banku sektorā ir 89.4%.

Danske Bank Latvijā vadītājs Raivis Kakānis ir gandarīts par šo atzinību un atzīst, ka servisa kvalitātes paaugstināšana ir viena no bankas prioritātēm jau daudzu gadu garumā: "Šāds Baltijas mērogā veikts pētījums ir vērtīgs no vairākiem aspektiem. Nenoliedzami, tas ir kompliments mūsu bankas darbiniekiem. Taču vēl būtiskāk – tas mums palīdz turpināt pilnveidot sniegto servisu, jo sniedz objektīvu ainu gan par mūsu stiprajām pusēm, gan par lietām, kas jāuzlabo. Augstais novērtējums apliecina, ka mūsu attīstības virziens ir pareizi izvēlēts, turklāt jaunā Danske Bank stratēģija "Jauni Standarti" klientu servisa kvalitātei pievērš vēl lielāku uzmanību."

Pētījuma veikšanai 2012.gada decembrī Dive Group slepenie klienti apmeklēja 26 bankas 20 Baltijas valstu pilsētās, vērtējot filiāļu vidi, apkalpošanas darbinieku izskatu, darbinieku prasmes veidot kontaktu, izzināt klienta vēlmes, piedāvāt klienta vajadzībām atbilstošus pakalpojumus, papildu pārdošanas prasmes, komunikācijas prasmes, kā arī prasmi nobeigt sarunu.

Danske Bank arī iepriekš guvusi atzinību par tās sniegto servisu, aizvadītos divus gadus pēc kārtas tā atzīta par uzslavētāko banku kampaņas "Uzslavē labu servisu" ietvaros.

Par Danske Bank Latvijā
Danske Bank ir Dānijā reģistrētās Danske Bank filiāle Latvijā. Danske Bank Group ir lielākā banka Dānijā un viena no vadošajām finanšu institūcijām Eiropā. Danske Bank Group ir plaši pārstāvēta 15 valstīs un tai ir 5 miljoni klientu, par kuru ērtībām ikdienā rūpējas vairāk nekā 20 000 bankas darbinieku. Kopš 2012.gada 15.novembra visas Danske Bank Grupas bankas pakalpojumus sniedz ar vienotu zīmola vārdu, tādejādi liekot uzsvaru uz nemainīgi augstas kvalitātes servisu visos tirgos.

Danske Bank Grupai ir piešķirti sekojoši reitingi:
Ilgtermiņa: Baa1 (Moody’s); A- (S&P); A (Fitch);
Īstermiņa: P-2(Moody’s); A-2 (S&P); F1 (Fitch).

Papildu informācijai:
Ieva Zauere
Komunikācijas nodaļas vadītāja
Danske Bank
Tel: +371 29 485 726
E-pasts: ieva.zauere@danskebank.lv
www.danskebank.lv